Polega na ocenie zakodowanych prób piwa bez znajomości gatunku i marki. Test ma na celu wyeliminowanie wpływu takich czynników zewnętrznych fałszujących ocenę, jak: przyzwyczajenie do marki, jej znajomość, jakość opakowania, sugerowanie się zawartością alkoholu czy ekstraktu (w przypadku piwa). Test z reguły wykorzystywany jest na potrzeby działań marketingowych, ale wielu miłośników piwa przeprowadza go w warunkach domowych w celu uzyskania rzetelnych wyników swoich degustacji. Badania dowodzą, że konsumenci mocno reagują na informacje dostarczane z piwem (gatunek, marka, opakowanie, etykieta, data przydatności do spożycia, cena etc.) i silnie różnicują oceny w zależności od uzyskanych informacji.
i bezpieczeństwo danych
Stosujemy pliki cookies, aby nasze strona pozostała niezawodna i bezpieczna, a także w celu personalizacji treści i reklam, zapewnienia funkcji mediów społecznościowych oraz do analizy odwiedzin strony. W tych celach zbieramy dane o użytkownikach, ich zachowaniach oraz urządzeniach. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny możemy udostępnić naszym partnerom wspierającym nas w mediach społecznościowych, reklamie i analizie, którzy mogą łączyć je z innymi informacjami, które im dostarczyłeś lub które zgromadzili podczas korzystania z ich usług.
Poprzez kliknięcie „Akceptuj wszystko” zgadzasz się na używanie przez nas wszystkich plików cookies wskazanych w Polityce Prywatności. Wybierz “Dostosuj” aby zapoznać się ze szczegółami i zarządzać opcjami.Możesz dostosować swoje preferencje w każdym momencie. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności.