24 października 2016
Piwne reklamy, które zapamiętasz!
Trochę zmieniło się od czasów reklamy piwa w stylu „Piwo zmieni świat. Nie wiem jak, ale zmieni”. Zobaczcie najciekawsze reklamy tego roku.
24 października 2016
Trochę zmieniło się od czasów reklamy piwa w stylu „Piwo zmieni świat. Nie wiem jak, ale zmieni”. Zobaczcie najciekawsze reklamy tego roku.
Jeżeli reklama jest dźwignią handlu, to piwo dźwiga niezłe ciężary. Reklamodawcy płacą ogromne pieniądze, by ich produkcje pojawiły się na jednym z największych widowisk sportowych – Super Bowl w USA. Zobaczmy, jak zaprezentowały się tegoroczne reklamy z tego wyjątkowego wydarzenia. Ale nie tylko z niego!
Reklama Shock Pot Belgian White z udziałem komika T. J. Millera znanego z serialu „Dolina Krzemowa” poleciała na Super Bowl 2016. Punkowa pomarańcza, która jest symbolem Shock Pota, zaczyna z komikiem ostrą wymianę zdań. Pomarańczka dokopała Millerowi paroma niezłymi tekstami: wyglądasz jak bezrobotny generał wojny domowej. Miller chyba nie spodziewał się roastu ze strony nalewaka. A jaka jest odpowiedź Millera i czy podołał słownemu starciu z… nalewakiem? Przekonajcie się sami.
https://www.youtube.com/watch?v=D0AoauuOY2w
Shock Top Super Bowl Commercial 2016 | „Unfiltered Talk” with T.J Miller | Extended Cut
Dajemy słowo – obejrzyjcie, a od razu inaczej to przeczytacie. Reklama piwa Michelob Ultra spotkała się z mieszanymi odczuciami. Fakt, połączenie wysiłku fizycznego, trenowania i sportowego trybu życia z piciem piwa to ryzykowny pomysł. Niemniej koncept i prostota tego spotu zasługują na uwagę.
https://youtu.be/-cYFe2c2Zfw
Co za zdjęcia, co za muzyka i co za historia, czapki z głów! Zniesmaczony pan pstrykający w cytrynkę na piwie naprawdę nas urzekł. Fajna muzyka w tle? Posłuchajcie dłużej.
https://www.youtube.com/watch?v=rF711XAtrVg
Jak zrobić z piwa sprawę wagi narodowej? Wie to na pewno Bud Light i jego reklama z orędziem narodowym. Ale żeby nie było za poważnie i wszystko miało humorystyczny wydźwięk, mamy znanych z komediowych ról: Setha Rogena i Amy Schumer, którzy przemawiają patetycznym tonem do tłumów z charakterystycznymi cechami dla kampanii politycznych.
https://www.youtube.com/watch?v=JohgwbpQuy8
Dobra, koniec z tym Super Bowlem, zerknijmy na inne reklamy. Chcieliśmy w nagłówku dać coś o królowej albo beer save the queen, czy coś w tym stylu, ale nie mogliśmy powstrzymać się od zanucenia. Z piwem jak ze śpiewaniem – każdy może.
…robił rewolucję, a dalszą część hasła prawdopodobnie znacie. Reklama jest pełna smaczków, takich, jak ścinanie kapsla za pomocą najpopularniejszego narzędzia okresu Rewolucji Francuskiej. Carlsberg pokazuje, jak bawić się formą i jednocześnie dalej być kochanym. Gdyby Carlsberg robił portfolio swoich reklam, prawdopodobnie byłoby najlepsze na świecie.
https://www.youtube.com/watch?v=3XlD8lqFH98
Escobar, Franky 4 palce, Che i wiele innych w jednym, czyli Benicio Del Toro w rozmowie z mistrzem browarnictwa Heinekena. Brakuje tylko Waltera Sobchaka, który na pytanie o wasabi wyciągnąłby broń i zaczął swój monolog o Wietnamie. ;) Prosto, krótko i zabawnie. Można? Można!
https://www.youtube.com/watch?v=KRxZBwCIcgA&oref=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DKRxZBwCIcgA&has_verified=1
Nie mogło zabraknąć reprezentanta rodzimego rynku, czyli reklamy Tyskie. Więcej o losach Mecenasa i Mazura, którzy uciekają przed Von Steinem przeczytacie w tekście o reklamie Tyskie.
https://www.youtube.com/watch?v=v7ZUCOiybKE&oref=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3Dv7ZUCOiybKE&has_verified=1
Piękne i genialne w swojej prostocie. Górskie, lodowe krajobrazy opatrzone spokojnym, przyrodniczym komentarzem. Sami nie wiemy, czy oglądamy spot, dokument, czy to wstęp do filmu i zaraz wyskoczy nam czołówka Paramount. Teraz wystarczy czekać na reklamę piwa z czytaniem Krystyny Czubówny (nie ironizujemy!).
https://www.youtube.com/watch?v=CSppJLWmOng
To nie jest reklama telewizyjna, ale nie mogliśmy się powstrzymać. Niemieckie piwo Bergedorfer wymyśliło niecodzienną kampanię. Skoro kobiety mogą fotografować swoje ciążowe brzuchy, to takie samo prawo należy się piwnym brzuchom – przynajmniej z takiego założenia wychodzi Bergedorfer. Śmieszne czy odrażające?
Które piwko wybralibyście na podstawie reklamy, a może nie ma to dla Was żadnego znaczenia?