W polskiej branży reklamowej pewnym fenomenem jest marka Żubr. Reklamy Żubra pojawiały się praktycznie zawsze wśród najlepszych reklam ze świata, chociażby na takich imprezach jak cykliczna “Noc Reklamożerców”. Zdaje się, że doczekaliśmy się w Polsce prawdziwego, piwnego bohatera!
0
Charakterystyczne dla Żubra hasła są nie do podrobienia. To one w zestawieniu z bohaterem puszczy składają się na niepowtarzalny styl marki. W naszej ocenie Żubr jest kochany przez Polaków, a teksty z reklam “Dobrze posiedzieć przy Żubrze” czy “Rano kawka, wieczorem Żubr” na stałe weszły do mowy potocznej. Tekst z najnowszej reklamy “Bal można oprzeć na Żubrze” też ma szansę utrwalić się w naszej mowie, przecież “Co dwa Żubry, to nie jeden” ;)
Przy okazji „Rano kawka, wieczorem Żubr” trzeba wspomnieć o grze, w której wcielamy się w ranną kawkę (czyli taką latającą rano ;)) i fruwamy po puszczy coraz szybciej, omijając gałęzie i zbierając kapsle Żubra. I tak aż do wieczora, bo przecież czas mija. Wieczorem – wiadomo: czas na Żubra! Sterujemy jednym klawiszem. Nie ma co, po prostumusicie w to zagrać i usłyszeć charakterystyczny skrzek kawki przy kolizji ;) https://apps.facebook.com/zubr-gra/
Świat Żubra jest wciągający i niepowtarzalny, a sam zwierz nic sobie z tego nie robiąc emanuje swoim charakterystycznym spokojem. Taki „
Świat Żubra jest wciągający i niepowtarzalny, a sam zwierz nic sobie z tego nie robiąc emanuje swoim charakterystycznym spokojem. Taki “Żubr odpowiada każdemu“. :)
A przy okazji premiery spotu „Żubr idzie za Żubrem”…
…w internecie ruszyła akcja, w której każdy mógł stworzyć swoją własną, spersonalizowaną wersję reklamy. Na potrzeby zabawy lektor Żubra nagrał ponad 700 polskich imion, a potem udał się na zasłużony urlop. Grunt, że Żubr idący za Żubrem mógł się zjawić nawet u Kunegundy i Żelisława!
Śledzimy Żubra od dawna i być może dlatego jesteśmy szczególnie czuli na różne niuanse, które pojawiają się w jego kampaniach reklamowych. Z całą pewnością możemy napisać, żeŻubr jeszcze nigdy nie był tak blisko cywilizacji,mamy tu na myśli ostatnią reklamę “Żubr podchodzi do grilla” :)
Po Żubrze nie spodziewajcie się rewolucji, o wiele bliższa mu ewolucja, stopniowy proces odkrywania kolejnych aspektów żubrzej natury. Przemiana jest jednak widoczna, Żubr staje się również strażnikiem puszczyw najnowszej reklamie telewizyjnej. “Dobrze wpaść na Żubra” to spot, który bardzo nam przypadł do gustu. Hasający po polanie jelonek zapomina o bożym świecie ibiegnąc ogląda się za fajną łanią… i my to rozumiemy! Z dobrze zapowiadającego się love story historia zbacza w stronę spotu „katastroficznego”. ;) Na szczęście Żubr nie „zaprzepaści” życia jelonka. Happy end! :)
Niby od niechcenia, ale nas też ratuje w niejeden wieczór i trzeba przyznać, że… Stawia się czasem! ;)
Podsumowując
Żubr stworzył ciekawy i interesujący klimat wokół swojego piwa, udowadniając nam, że reklamy piwa mogą być interesujące i zabawne, oglądane z przyjemnością, a nie z konieczności. Tak skonstruowana strategia promocji powoduje, że z przyjemnością patrzymy na butelkę Żubra stojącą w sklepowej witrynie :)
Koniecznie obejrzyjcie wszystkie reklamy Żubra, to jedne z najlepszych reklam ever! Tutaj znajdziecie kanał Żubra na YouTube.
Podaj nam jak najwięcej informacji o zgłaszanym piwie. Obowiązkowe pola to nazwa piwa, zawartość alkoholu, kraj pochodzenia i zdjęcie. Pozostałe informacje spróbujemy uzupełnić za Ciebie.
Zgłoś propozycję zmian do tego piwa
Coś jest nie tak? Popraw błędne dane, a my postaramy się to zweryfikować!
Gratulacje!
Piwko zostało dodane :)
Po akceptacji i uzupełnieniu przez nas szczegółów na pewno znajdzie się na naszej liście.
Dziękujemy!
Zmiany zostały zapisane :)
Postaramy się jak najszybciej im przyjrzeć.
Dodaj zdjęcia
Pamiętaj, że możesz dodać tylko te zdjęcia do których masz prawa autorskie, które nie naruszają praw innych osób i naszego regulaminu.
Pamiętaj, że możesz dodać tylko te zdjęcia do których masz prawa autorskie, które nie naruszają praw innych osób i naszego regulaminu.
Dziękujemy!
Twoje zdjęcia pojawią się na stronie po zaakceptowaniu przez moderatora.
Zastrzegamy sobie prawo do niepublikowania zdjęć bez podania przyczyny.
Dbamy o prywatność
i bezpieczeństwo danych
Stosujemy pliki cookies, aby nasze strona pozostała niezawodna i bezpieczna, a także w celu
personalizacji treści i reklam, zapewnienia funkcji mediów społecznościowych oraz do analizy odwiedzin
strony. W tych celach zbieramy dane o użytkownikach, ich zachowaniach oraz urządzeniach. Informacje o
tym, jak korzystasz z naszej witryny możemy udostępnić naszym partnerom wspierającym nas w mediach
społecznościowych, reklamie i analizie, którzy mogą łączyć je z innymi informacjami, które im
dostarczyłeś lub które zgromadzili podczas korzystania z ich usług.
Poprzez kliknięcie „Akceptuj wszystko” zgadzasz się na używanie przez nas wszystkich plików cookies
wskazanych w Polityce Prywatności. Wybierz “Dostosuj” aby zapoznać się ze szczegółami i zarządzać
opcjami.Możesz dostosować swoje preferencje w każdym momencie. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj
się z naszą Polityką Prywatności.
Ustawienia preferencji
Niezbędne pliki cookie
Dane gromadzone przez te pliki są niezbędne w celu zagwarantowania
działania witryny od strony technicznej, w celu zapewnienia podstawowych funkcji związanych
z zakupami, jak również w celu zapewnienia bezpieczeństwa oraz zapobiegania oszustwom.
Zawsze włączone.
Wydajność sieci i analityka
Używamy tych danych do poprawy działania naszych witryn i usług, a
także do przeprowadzania doświadczeń użytkowników i analiz biznesowych naszych sklepów i
aplikacji.
Pliki cookie do celów marketingowych
Gromadzą informacje o historii użytkownika, aby zapewnić właściwe
treści sponsorowane dotyczące naszych produktów. Możemy udostępniać te informacje, takie jak
zaszyfrowany adres e-mail lub szczegóły urządzenia oraz identyfikator klienta stronom
trzecim, np. serwisom Facebook lub Google. Celem jest prezentowanie właściwych reklam na
stronach i w aplikacjach stron trzecich. Możemy także łączyć te dane między różnymi
urządzeniami, z których korzystasz, jak również przetwarzać dane dotyczące reklam
(przykładowo, czy kliknięcie reklamy doprowadziło do zakupu). Służy to ocenie skuteczności
reklamy oraz umożliwia jej fakturowanie. Możesz włączyć lub wyłączyć ich użycie według
własnego uznania.