Rolą panelu konsumenckiego jest przede wszystkim odgrywanie roli konsumentów w sposób kontrolowany. Symulacja oceny konsumenckiej przydaje się zwłaszcza wtedy, gdy zachodzi prawdopodobieństwo nadinterpretacji wad piwa przez panel ekspercki np. w przypadku rozpatrywania reklamacji. Panel konsumencki powinien przejść szkolenie na podstawowym poziomie zaawansowania, gdzie uczestnicy poznają ogólne zasady oceny piwa i charakterystykę poszczególnych stylów. W układzie idealnym panel konsumencki jest podzielony na konsumentów poszczególnych marek co pozwala na ocenę piwa zgodną z preferencjami oceniającego (miłośnik pilznerów nie oceni pozytywnie piwa owocowego i na odwrót). Panel konsumencki powinien także zostać przeszkolony pod kątem używania różnicowych metod oceny (parzysta, trójkątowa). Pozwala to na sprawne określanie różnic w różnych partiach piwa lub surowców.
i bezpieczeństwo danych
Stosujemy pliki cookies, aby nasze strona pozostała niezawodna i bezpieczna, a także w celu personalizacji treści i reklam, zapewnienia funkcji mediów społecznościowych oraz do analizy odwiedzin strony. W tych celach zbieramy dane o użytkownikach, ich zachowaniach oraz urządzeniach. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny możemy udostępnić naszym partnerom wspierającym nas w mediach społecznościowych, reklamie i analizie, którzy mogą łączyć je z innymi informacjami, które im dostarczyłeś lub które zgromadzili podczas korzystania z ich usług.
Poprzez kliknięcie „Akceptuj wszystko” zgadzasz się na używanie przez nas wszystkich plików cookies wskazanych w Polityce Prywatności. Wybierz “Dostosuj” aby zapoznać się ze szczegółami i zarządzać opcjami.Możesz dostosować swoje preferencje w każdym momencie. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności.