Opakowanie to ma szereg zalet – od marketingowych przez estetyczne aż po techniczne. Szkło pozwala kreować wiele różnych kształtów, kolorów i form, dzięki czemu jak żadne inne tworzywo oddaje osobowość marki piwa. Odpowiedni dobór proporcji czy kształtu, barwa i zdobienia – te walory zewnętrzne mówią wiele o samym napoju. Podkreślają specyficzne cechy poszczególnych marek. Jedne akcentują tradycję i miejsce pochodzenia, inne kładą nacisk na nowoczesny charakter i orzeźwiający smak. Design butelek KP charakteryzuje atrakcyjność i różnorodność, firma oferuje bowiem szeroki wachlarz marek piwa. Chętnie korzysta z możliwości dekoracyjnych, jakie daje szkło: od różnego rodzaju etykiet (papierowe, aluminiowe czy PSL) przez grawerowanie powierzchni zewnętrznej i wewnętrznej butelki po rozmaite techniki zdobienia powierzchni.
Nie można zapomnieć o aspekcie ekologicznym tego opakowania – można je całkowicie i niemal nieskończenie przetwarzać. Jego jakość i czystość nigdy nie przemijają. Przejrzysta natura szkła sprawia, że piwo w butelce prezentuje się wyjątkowo efektownie. Widzisz to, co otrzymujesz – klarowny napój o pięknym kolorze. Dodatkowo na wyobraźnię działa sposób, w jaki zmienia się przechodzące przez butelkę światło.
Czy wiesz, że…
- 59% piwoszy kupuje piwo w butelkach zwrotnych.
- 73% oddaje opakowanie podczas zakupu następnego piwa.
- 70% oddaje opakowanie ze względu na koszty, a 30% ze względu na środowisko.